۱۳۸۶ بهمن ۸, دوشنبه

آيا مي دانستيد يكي از مديران توليد بازي معروف World Of Warcraft يك ايراني مي باشد؟؟

شركت بليزارد در براي تشكر از اين پروفسور ايراني تصميم به ساخت يك Mob نموده است كه شروع كننده يكي از Quest هاي بازي مي باشد.نام اين Mob پروفسور دبيري مي باشد ..Professor Dabiri ...البته فعلاّ آمار دقيقي از اين ايراني نخبه در دستمان نيست اما سعي مي كنيم تا اطلاعات بيشتري از اين ايراني كه باعث افتخار همه ايران زمين مي باشد به دست بياوريم. اين Mob در يكي از نقشه هاي اين بازي به نام Netherstorm مي باشد و شروع كننده Quest On Nethery Wings ميباشد.

به نقل از سایت iranian game portal

۱۳۸۶ بهمن ۵, جمعه

بازار بازی های کامپیوتری در سال 2007


در آمریکای شمالی در سال گذشته 18.85 بیلیون دلار از صنعت بازی های ویدویی درآمد حاصل شده است که از این مبلغ فقط 910.7 میلیون دلار مربوط به بازی های کامپیوتری است لیست پرفروش ترین بازی های کامپیوتری در سال 2007 به شرح زیر میباشد:

  1. World of Warcraft: Burning Crusade (Blizzard Entertainment) - 2.25 million
  2. World of Warcraft (Blizzard Entertainment) - 914,000
  3. The Sims 2 Seasons Expansion Pack (EA Maxis) - 433,000
  4. Call of Duty 4: Modern Warfare (Infinity Ward) 383,000
  5. Command & Conquer 3: Tiberium Wars (EA Los Angeles) - 343,000
  6. Sim City 4 Deluxe (Maxis) - 284,000
  7. The Sims 2 (Maxis) - 281,000
  8. The Sims 2 Bon Voyage Expansion Pack (Maxis) - 271,000
  9. Age of Empires III (Ensemble Studios) - 259,000
  10. The Sims 2 Pets Expansion Pack (Maxis) - 236,000
همانطور که می بینید بازی دنیای وارکرافت با اختلاف فاحشی در صدر جدول قرار دارد.

۱۳۸۶ بهمن ۴, پنجشنبه

Illidan Stormrage



ایلیدن طوفان‌خشم یا Illidan Stormrage خائن، برادر دوقلوی ملفوریون طوفان‌خشم است. او دیگر الف شب نیست، اما کاملا دیو نیز نیست، اکنون ایلیدن لرد اوتلند است و از معبد سیاه، آن را رهبری می‌کند.
ایلیدن پیش‌تر الف شب بود. چنانچه مایو سایه آواز درباره او می‌گوید: «اکنون او نه دیو است و نه الف شب، اما چیزی فراتر است». او برادر دودقلوی ملفوریون طوفان خشم است، و عاشق تیرانده بادنجوا بود (شاید هنوز هم باشد). او اولین کسی بود که موحبت جادوگری فوق‌العاده‌ای داشت، اما امروز قدرت‌های کامل او قابل دسته بندی نیست. آرزوی او برای قدرت و اسرار سلطه باعث شد او چندین عمل مخوف در برابر مردم خویش و تمام نژادهای ازروت انجام دهد، از بیرون راندن سارگراس تا شجاعت بازسازی چشمه جاودانگی. بخاطر این عملش، ده هزار سال زندانی بود، تا زمانی که در دهه‌ی پیش آزاد شد.
ایلیدن بخاطر انجام اعمالش بر علیه الف‌های شب خائن نامیده شد و اکنون عنوان لرد اوتلند را بردوش می‌کشد.
صدای ایلیدن در سرزمین آشوب و سریر یخی با صدای متیو بانگ کینگ ادا می‌شد. صدای او در جهاد سوزان توسط جف بنت ادا می‌شود.
مترجم : صالح عظیمی

۱۳۸۶ بهمن ۳, چهارشنبه

بازی کنان دنیای وارکرافت به 10 میلیون نفر رسید

به گزارش سایت رسمی دنیای وارکرافت تعداد بازیکنان دنیای وارکرافت بعد از گذشت سه سال از تولید اولین نسخه به 10 میلیون نفر رسید. که از این تعداد 2 میلیون نفر در اروپا هستند 2.5 میلیون نفر در آمریکای شمالی و حدود 5.5 میلیون نفر در آسیا هستند.
بازی دنیای وارکرافت در 23 نوامر 2004 به بازار آمد که به پرترفدارترین بازی آنلاین تبدیل شد.
و موفقیت بزرگ بعدی شرکت بیلیزارد در فروش نسخه The Burning Crusade است که 2.4 نسخه فروش در 24 ساعت اول اکران بازی و3.5 میلیون نسخه در ماه اول می باشد. که رکورد سریع ترین فروش بازیهای کامپیوتری را شکسته است.

۱۳۸۶ دی ۲۹, شنبه

نسخه 2.4 بزودی مننتشر خواهد شد



بزودی و در نسخه ۲.۴ کیل جیدن رهبر فعلی و جانشنین سارگراس در لژیون سوزان به ازروت خواهد آمد. این آخرین نسخه قبل از آخرین پچ توسعه دهنده بازی است و پایانی بر خط داستانی جهاد سوزان است.
اینستنسی جدید (Sunwell Plateau) در جزیره چشمه‌خورشید در شمال سیلورمون ایجاد شده است و کیل جیدن بهمراه خدمتگذارانش در آنجا قرار دارد. بلیزارد می‌خواهد که این اینستنس سخت‌ترین اینستنس تا امدن پچ پایانی باشد.

حال اینکه چطور کیل جیدن به این مکان احضار شده و در آنجا قرار دارد جریان خود را دارد.
کیل‌تاس سان‌استرایدر بعد ازآنگه در تمپست کیپ شکست می‌خورد با توجه به اقداماتی که در تمپست کیپ انجام داده به کوئل‌تالاس می‌رود و سعی در بازسازی چشمه خورشید منبع جادویی الف‌های عالی می‌کند و به سرعت پورتالی سری برای رهبر جدیدش کیل‌جیدن به ازروت باز می‌کند. همان‌طور که پیشتر پاکزادان برای آرکیماند چنین دروازه‌ای باز کردند.
این اینستنش شباهت زیادی به سیلورمون خواهد داشت. و در این اینستنس ۶ باس قرار خواهند داشت. همچنین کیل جیدن از معدود اژدهایان آبی باقیمانده «کلیسگوس» را بنده خویش کرده است. همچنین گمان می‌رود که کیل‌تاس خود نیز باسی در جلگه چشمه‌خورشید باشد.
همچنین دانجنی ۵ نفره به نام Magister's Terrace در کنار Sunwell Plateau 25 نفری قرار خواهد داشت. این دانجن شامل ۴ باس است (باس پنجم در حالت هیرویک کیل‌تاس خواهد بود) در حالت هیرویک آیتم‌های بنفش با آیتم‌هایی که در کاراژان دراپ می‌شود برابری می‌کنند و آیتم‌های کیل‌تاس نیز با آیتم‌های پرنس ملکزار برابری می‌کند.

استراتژی زدن باس در دنیای وارکرافت


دوستانی که تو سرور های غیر بلیزارد بازی می کنن همیشه شاکی هستن که باس ها خیلی بد اسپل می زنند و سعی می کنن از انواع باگ برای زدن باس استفاده کنن که معمولا باعث کراش سرور میشه. شاید براتون جالب باشه که ببینید سرور ساعت ها داره به خوبی کار میکنه ولی وقتی شما میرید باس بزنید سرور هر نیم ساعت یک با کراش میکنه یا خیلی لگ میخوره خب دلیلش فقط باگ کردن باسه.
و یک نکته دیگه در سرور بلیزارد باسها خیلی بدتر از این سرور ها اسپل میزنن و تازه باگ نمی شن و از همه مهمتر تمام افراد گروه تو کمبت میرن حتی هیلرها...
پس تو بلیزارد چجوری باس میزنن
جوابش اینجاست این سایت استراتژی زدن باس ها رو نوشته و اینکه هر باس رو چجوری باید زد. شاید در آینده ترجمه چند تا از استراتژی باسهای مهم رو اینجا گذاشتم ولی در حال حاضر می تونید به سایت http://www.bosskillers.com مراجه کنید و از باس زدن لذت ببرید

۱۳۸۶ دی ۲۸, جمعه

مواظب متقلبها باشید

دوستانی که در سرور بلیزارد بازی می کنند دقت کنند.
سایت رسمی بلیزار اعلام کرده است که برای پچ 3 یا همون Wrath of the Lich King هیچ بتایی ساخته نشده و اگر در بازی نامه ای دریافت کردید که شما برای تست پچ جدید انتخاب شده اید این نامه را به عنوان اسپم معرفی کنید و به هیچ وجه در اینک داده شده یوزر و پسورد خودتون را وارد نکنید

محدودیت گلد در WOW


طبق آخرین اطلاعات رسیده از منابع اینترنتی محدودیت گلد در سرور اصلی ورد(بلیزارد) 214,748 طلا, 36 نقره, 48 مس می باشد.