۱۳۸۶ دی ۲۹, شنبه

نسخه 2.4 بزودی مننتشر خواهد شد



بزودی و در نسخه ۲.۴ کیل جیدن رهبر فعلی و جانشنین سارگراس در لژیون سوزان به ازروت خواهد آمد. این آخرین نسخه قبل از آخرین پچ توسعه دهنده بازی است و پایانی بر خط داستانی جهاد سوزان است.
اینستنسی جدید (Sunwell Plateau) در جزیره چشمه‌خورشید در شمال سیلورمون ایجاد شده است و کیل جیدن بهمراه خدمتگذارانش در آنجا قرار دارد. بلیزارد می‌خواهد که این اینستنس سخت‌ترین اینستنس تا امدن پچ پایانی باشد.

حال اینکه چطور کیل جیدن به این مکان احضار شده و در آنجا قرار دارد جریان خود را دارد.
کیل‌تاس سان‌استرایدر بعد ازآنگه در تمپست کیپ شکست می‌خورد با توجه به اقداماتی که در تمپست کیپ انجام داده به کوئل‌تالاس می‌رود و سعی در بازسازی چشمه خورشید منبع جادویی الف‌های عالی می‌کند و به سرعت پورتالی سری برای رهبر جدیدش کیل‌جیدن به ازروت باز می‌کند. همان‌طور که پیشتر پاکزادان برای آرکیماند چنین دروازه‌ای باز کردند.
این اینستنش شباهت زیادی به سیلورمون خواهد داشت. و در این اینستنس ۶ باس قرار خواهند داشت. همچنین کیل جیدن از معدود اژدهایان آبی باقیمانده «کلیسگوس» را بنده خویش کرده است. همچنین گمان می‌رود که کیل‌تاس خود نیز باسی در جلگه چشمه‌خورشید باشد.
همچنین دانجنی ۵ نفره به نام Magister's Terrace در کنار Sunwell Plateau 25 نفری قرار خواهد داشت. این دانجن شامل ۴ باس است (باس پنجم در حالت هیرویک کیل‌تاس خواهد بود) در حالت هیرویک آیتم‌های بنفش با آیتم‌هایی که در کاراژان دراپ می‌شود برابری می‌کنند و آیتم‌های کیل‌تاس نیز با آیتم‌های پرنس ملکزار برابری می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست: