۱۳۸۷ خرداد ۴, شنبه

اطلاعات بیشتر در مورد کلاس Death Knight


آزادسازی و ساخت Death Knight
در صورتی که یک هیرو لول 55 در اکانت شما وجود داشته باشد به راحتی می توانید یک کاراکتر جدید
Death Knight لول 55 از هر ریسی بسازید. به محض اینکه شما وارد بازی می شوید و یک سری کویست طراحی شده است تا با قابلیت های جدید هیرو خود آشنا شوید. شما فقط می توانید یک هیرو Death Knight در هر ريلم در هر اكانت است.

با توجه به اینکه این کلاس پلیت پوش است می تواند تانک باشد.
Death Knight میتواند melee DPS هم باشد.

تلنت ها
Blood: این تلنت بر روی دمیج تکیه دارد.
Frost:
این شاخه تلنت بر روی قابلیت تانک تکیه دارد.
Unholy:این شاخه از تلنت شامل سامان ها و قابلیت PvP می باشد.
اسپل های
Death Knight احتیاج به runes دارد. که سه نوع می باشند(Bood,Frost,Unholy) که هر اسپل بسته به قابلیت به یک نوع یا مخلوطی از انواع runes احتیاج دارد. runes قبل از استفاده مجدد احتیاج به زمان دارد. در کل هیرو 6 runes دارد که بسته به نوع عملکردی که هیرو دارد می تواند تعداد در نوع آن تغییر کند مثلا هیرویی که نقش تانک را دارد می تواند تعداد بیشتری runes فراست داشته باشد.
این هیرو علاوه بر
runes نوع دیگری از منبع انرژی به نام runic power دارد و بعضی از اسپل ها از این انرژی استفاده می کنند این منبع انرژی مانند ریج warrior می باشد.
سامان ها Raise Dead: این هیرو میتواند از جسد جانور مرده یا هیرو مرده یک غول سامان کند اگر این اسپل روی جسد هیرو دوست بخورد بازیکن آن هیرو می تواند غول را کنترل کند Army of the Dead: یک اسپل است که می تواند یک گروه آندد سامان کند و هیرو به هر چیزی حمله کند سامانها به آن حمله می کنند. Army of the Dead: هر هیرو می تواند یک مانت 40 سامان کند که برای لول های بالاتر باید کوئست انجام دهید
منبع worldofwarcraft.com

۱ نظر:

ناشناس گفت...

hi dar bareye hiroye death kinght baraton begam ke bishtaR ye hiroye pvp ta pve chonke ta onjae ke talnetasho didam na mitone tanck khobi she na atakER khobi na speel zan khobi bishtare speel dare masalan tanck speel &atakeR vali hichkodomesh be on nahve ke ghabel tavajo bashe ghavi nist hododan ye jor paladine motefavete ama ham koshtanesh sakhte kam koshtan vasash sakhte:| ina chize bod ke midonestam beheton begam &