۱۳۸۷ دی ۲۶, پنجشنبه

New shaman

shaman healer :
شامان هلر خوف بود اما الان خوف تر هم شده در پچ های قبل chain heal شامان یعنی خدا من خودم راید های 25 نفره رو با 2 تا شامان و 10 نفره رو خودم تنها هل میکردم اما یکی از مشکلات بزرگ شامان هلر مشکل نداشتن هل بدون castبود یعنی شما قبلا نمی تونستید در یک ثانیه یک نفر رو هل کننین حد اقل باید 2.5 ثانیه منتظر میبودید و این مشکل خیلی بزرگی بود اما در پچ wotlk یک تلنت به شامان هلر اضافه شده که شما می تونید بدون cast یک هل بدید و به این صورت که مثلا اول یه هل میدید 2400 بدون cast بعد کسی رو که هل کردید خود به خود 500 تا 500 تا هل میشه برای چند ثانیه از دیگر مزایا اضافه شدن تعداد شیلد زمین هست که به عدد 8 میرسه نکته دیگه اضافه شدن تلنت Tidal هست که باعث میشه شما هر چی بیشتر chain heal بدین bonuse healing شما بیشتر میشه که من خود تو لول 70 با استفاده از همین تلنت 7000 تا هل کردم (با chain heal) خوب نکته بعدی تلنتی هست که باعث میشه هر چی بیشتر chain heal کنین Cast وbonuse healing شما بیشتربشه اما برای healing wave و laser healing wave البته چیز های دیگری هم هست که وقت زیادی میبره توضیحش راستی حتما تا حالا شنیدن که دیگه spell dmg یا healing spell نداریم و همه شده Spell power یعنی مثلا اگه شما قبلا 1200 healing spell و 1100 spell dmg داشتین حالا باید بگین 1150 تا spell power دارم که در نوع خودش جالیه و آیتم ها هم شده spell power خوب بسه دسگه تا بعد اگه در باره کلاس خاصی می خواین بدونین بگین !نظر یادتون نره !

هیچ نظری موجود نیست: